~*¤ô§ô¤*~ شباب برشوم ~*¤ô§ô¤*~
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب برشوم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

موت وخراب ديار

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد يوسف البدوى
مشرف
مشرف
محمد يوسف البدوى

المساهمات : 2244
السن : 32
العنوان : اكيد فى برشوم
الابراج : السرطان
المزاج : مش تمام
الهوايه : طالب فى كلية السياحة والفنادق

موت وخراب ديار Empty
مُساهمةموضوع: موت وخراب ديار   موت وخراب ديار Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 11:52 pm

يكفينا حزنا اننا خسرنا لقاء الجزائر ولكن الذى يزيد الحزن ان الجزائريين يضربون المصريين وانا اسف وحزين ان اقول ان الجزائريين يضربوننا مع اننا اكتر منهم ولكننا شعب طيب ومسالم ولكن الذى حدث فاق الحد وانا فى شدة الحزن ان يفعل بنا هذا , وهذا ان دل فانه يدل على مدى كره الجزائريين للمصريين يعنى لا يكفيهم الفوز وحرق دم المصريين ولكنهم يعبروا عن مشاعرهم تجاه كل ما هو مصرى,وكنت اتمنى ان اكون فى السودان لكى ارصد حقد الجزائر لمصر,بصراحة انا لا اجد ما اقوله ولكن اقول ان ما فعله الشعب الجزائرى يفوق الوصف ولا بد من وقفة مع هذا الشعب وانا اطالب وزير الخارجية بمخاطبة الجانب الجزائرى وان يصدر اعتذار من الرئيس الجزائرى للشعب المصرى.
احمد ايفا
برشومى اصيل
احمد ايفا

المساهمات : 184
السن : 33
العنوان : فى اى مكان ممكن تلاقينى اسأل عليا انت بس
الابراج : الدلو
المزاج : حسب الجو
الهوايه : الحمد لله لسه طالب واحده كانز دلوقت

موت وخراب ديار Empty
مُساهمةموضوع: رد: موت وخراب ديار   موت وخراب ديار Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 10:44 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لو انت فكرت للحظة ان اى وزير ف اى وزارة يتحرك تجاه موضوع معين تبقى بتطلي شىء من سابع المستحيلات اما بالنسبة للجزائر وما يفعلونه بالمصريين فهم لأسف لا يقال عنهم سوى انهم جهلة ومتخلفين وبلطجيه ولكن انا من اول الناس اللى بتعيب ع الشعب المصرى ده من حسن الطيبه والاخلاق ......عروبة ايه اللى المسؤلين ف مصر عايزين يحافظو عليها ياعم هما مش عايزين يحافظو عليها خلاص انت وهو هاتتمحكو فيهم بالعافيه انهم يحافظو عليها ياراجل انت وهو اتقى الله يلعنها عروبة ياعم اللى هاتجيب كرامة المصريين ف الارض من شعب هو اصلا شعب بلا عروبة .......لحد امته هايفضل خدنا مداس للدول العربية تلطش فينا واحنا نسكت ...لحد امته هانفضل احنا اللى نادى للعروبة وهما يقولو لالالالالالالالالالالالالالا.....لحد امته كرامة المصرى هاتفضل متهانه من الدول العربيه ومنداس عليها بأوسخ جزمة واحنا نطاطى ونقول معلش مهما كنا احنا ف الاخر عرب ....والله انا من الناس اللى لو شوفت ادامى اى حد من الدول العربية وخصوصا من الجزائر والله العظيم لأطحن فيه لحد ما يجيب اخره . .....ليه هما بيكرهونا الكره ده كله ليه مش فاهم انا
هما مفكرنا هافايا ...حسبى الله ونعم الوكيل فيهم وف كل اللى ساهم انهم يخرجو سلام من استاد القاهرة .....واللى
يضايقنى اكتر انك تلاقى ناس تقولك انت عايزها تقوم حرب عشان خاااطر ماتش كورة ياعم هما خلوها ماتش كورة
دول حولوها من ماتش كورة ف الرياضة لحرب سياسية والله لو هاتقوم حرب ترجع للمصرى كرامته من شعب زى ده تقوم وربنا انا ما عندى مااااااااااااااااااااااااااانع
محمد يوسف البدوى
مشرف
مشرف
محمد يوسف البدوى

المساهمات : 2244
السن : 32
العنوان : اكيد فى برشوم
الابراج : السرطان
المزاج : مش تمام
الهوايه : طالب فى كلية السياحة والفنادق

موت وخراب ديار Empty
مُساهمةموضوع: رد: موت وخراب ديار   موت وخراب ديار Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 12:04 pm

والكليب ده يوضح انهم كانوا جايين كسبوا او خسروا هم جايين علشان يقتلوا المصريين.
https://www.youtube.com/watch?v=FUZwof4pIUE
someone
عضو مميز
عضو مميز
someone

المساهمات : 2329
العنوان : some where in barshomian united kingdom
المزاج : مع نفسي

موت وخراب ديار Empty
مُساهمةموضوع: رد: موت وخراب ديار   موت وخراب ديار Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 9:21 pm

حسبي الله ونعم الوكيل
omda
برشومى عامل قلق
omda

المساهمات : 123
السن : 33
العنوان : ملكش دعوه
الابراج : الميزان
المزاج : ضايع

موت وخراب ديار Empty
مُساهمةموضوع: رد: موت وخراب ديار   موت وخراب ديار Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 10:54 pm

شكرا للعيبه والكابتن حسن على انهم وصلونا لاننا نضرب فى بلدنا وبره بلدنا
عاشق برشوم
مشرف
مشرف
عاشق برشوم

المساهمات : 136

موت وخراب ديار Empty
مُساهمةموضوع: رد: موت وخراب ديار   موت وخراب ديار Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 11:29 pm

الله يسامح اللاعيبة وحسن شحاتة
وكان افضل رد على الشعب الجزائرى الفوز و بنيجة كبيرة كمان وشكرا

موت وخراب ديار
صفحة 1 من اصل 1