~*¤ô§ô¤*~ شباب برشوم ~*¤ô§ô¤*~
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب برشوم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ردا على الاخ الكريم vetrinarian

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
terminator
برشومى متقدم
terminator

المساهمات : 464
السن : 31
العنوان : على شط الترعة الكبيرة تلقينى موجود دايما
الابراج : الجدي
المزاج : عامل دماغ
الهوايه : حريف/لعب بلى

ردا على الاخ الكريم vetrinarian Empty
مُساهمةموضوع: ردا على الاخ الكريم vetrinarian   ردا على الاخ الكريم vetrinarian Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 2:23 pm

انا صحيح قولت انى مش هرد عليك بس اهو نوع من انواع اثراء المنتدى وبصراحة انا مقدرتش ماردش بس ده مش معناه اى تغير للاعتذار
على فكرة ترتيبك ساعدنى كتير وانا بحييك

هتلاقي الواد ده يا قناوي مكنش عنده نظر
هههههههههههههههههههههههههههه
دى جملة ليك انت قولتها كراى او مساهمة ليك فى موضوع عضو عبى المنتدى

انت قولت ان الولد اللى قناوى كان بيكلمه اكيد معندوش نظر وده حسب مانا فهمته ويارب ماكونش غلطان انك تبدى رايك فى قناوى بشكل سافر وتدخل مش من حقك(اسمحلى استخدم الفاظك )
انت قولت ده بنوع من الهزار اانا عارف بس لاحظ انه ممكن يدايق قناوى لانه مش فى مكانه الموضوع معمول للزكريات اما انا لما عملت مساهمتى كان فى موضوع مخصص للضحك وكان فيه مساهمات اشد من بتاعتى اللى انت علقت عليه منها اللى اتمسح زى ماعملو فى مساهمتك ومسحو فيها

اللى عاوز اوصلهولك ان كان فيه تجاوب من الاعضاء على الموضوع وبالاخص سمون اللى انا شايفك فى ردودك معجب بيه بس فيه ناس وانا اسف انك واحد منهم (على فكرة اوعى تزعل من كلامى احنا مفيش بنا اى حاجة تخلى بنا خصومة)مفهمتش الموضوع واعتبته انه اهانة منى وتهكم على الشخصيات اللى انا معرفهاش وكمان فى ناس افتكرتنى بتريق على اراهم وافكارهم بما انى معرفهمش بس انت لوقريت الموضوع من الاول هتلقنى بقول ان كل واحد فينا ساعات بيبدع......الى اخر كلامى اللى عاوز اقوله كمان انى لوبتريق على الشخصيات فانا معرفهاش عشان اتريق عليها وده نفى كافى ولو كنت بتريق على اراء وافكار فكان من الضرورى انى اتريق عليها فى كل الموضيع بتاعت الاعضاء بمعنى
انى بما انى اترقت عليك فى موضوع الابداعات ده يبقى مفيش مانع انى ادخل على موضوع انت عامله وافضل اتريق عليه واللى حاصل العكس تماما وممكن تدخل على موضوع من موضوعاتك اللى انا رديت عليها وتشوف انا رادد عليك ازاى وساعاتها هتعرف انى اكيد مش بتريق على الافكار والاراء
على فكرة انا اعتزرت لكل الناس وانا لسة عند كلامى وباكد تانى اوعى تعتبر كلامى ده فيه اى نوع من انواع السخريه او الكره او الاضطهاد اوا او او اى حاجة من المعانى المشابهة لدى وبجد انا داخل المنتدى عشان افيد الناس واستفيد منهم

بس اللى عاوز اقولهولك ويارب تفهم قصدى وميكونش غامض هوعبارة عن سؤال انت ليه بتكرر للاعضاء اسءلة على الكرسى ليها نفس معنى (مين اكتر شخصية بتعجبك فى البلد )او معنى مماثل
وعلى فكرة متستغربش لان ده ليه علاقة بالموضوع انا عاوز اقولها بس انت ممكن تعتبرها اهنة بس حقيقى انا مش بقصد اى اهانة ليك انا بعتبر نفسى حاجة شبه مراية ممكن اقولك خطا انا شايفه ولو عاوز تسمع منى انت وراحتك
المهم انا هقول علاقة السؤال بتاعى بالموضوع بس ارجوك بلاش تاخد الموضوع بحساسية اوى ولو كنت هترد يبقى من غير اهانة لو سمحت (علىفكرة انا اتبعتلى رسالة بالشتيمة اللى انت شتامتهالى واتحزفت انا عارف انك مكنتش عاوزها تتمسح وده موضوع عفوا ايها المدير على فكرة انا كنت ممكن اعتبر ده اصرار على الاهانة بس لا انا اعتبرته اصرار منك على ابداء الراى وتصحيح الاوضاع فيريت انك تفهمنى )

اما عن العلاقة بتاعة السؤال اللى انا متردد اقولها مش خوف منى لا بس حرص عليك يارب المعنى يوصلك
انت بتسال كتير مين احسن واحد
وكل واحد فينا شايف انه هو احسن واحد (بديهية وممكن تكون مسلمة كمان)
انت ممكن تكون شوفت فى مساهمتى اللى معجبتكش انها اهانة لشخصيتك اللى انت شايفها وشايف ان الناس شايفها احسن شخصية )
يارب تكون فهمتنى على فكرة ده مش عيب زى ماقولتلك كل واحد ممكن يشوف ده
بس سدانى انا مكنتش لا اقصد اهانة ولا للشخصيات ولا للافكار زى ما وضحتلك فى الاول

بجد كل اللى كنت اقصده موضوع نهزر فيه مع بعض وانا عارف ان فيه ناس فهمت وقبلت وناس فهمت وما قبتش وكمان فيه ناس مافهمتش )

على فكرة انت حد كويس ملاتب الافكار وبجد مقنع وزى ماقولتلك انا مش بهين حد وممكن تبقى تشوف مواضيعى وبعد كده تبقى تحكم مش من مساهمة فى موضوع يجى حكم زى مانت قولت (ايه تعمل عبارة يتيمة فى معنى موضوع )

على فكرة موضوع الضعف الجنسى انا قريته كويس جدا مش ماقريتوش انا قريته وفهمته ورديت عليك واكدت الرد وانت رديت عليا معنى كده ايه مش عارف
ما علينا من كل اللى فات المهم اننا اصدقاء حوار على منتدى واحد وانا بقولك انا على الرغم من كل حاجة بقولك انى مش زعلان وبقولك اسف

سلالالالالالالام
terminator
برشومى متقدم
terminator

مُساهمةموضوع: رد: ردا على الاخ الكريم vetrinarian   ردا على الاخ الكريم vetrinarian Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 6:30 pm

يارب تكون فهمتنى
vetrinarian
برشومى مولعها
vetrinarian

المساهمات : 271

مُساهمةموضوع: رد: ردا على الاخ الكريم vetrinarian   ردا على الاخ الكريم vetrinarian Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 7:32 pm

أولا أنا بشكرك علي الرد ده بكل مضمونه ،
بس مبدأيا الموضوع انا قفلته من امبارح ، وبالنسبة ليا انتهي ، كل واحد طرح وجهة نظره وخلاص الحمد لله اننا اتفقنا في الاخر . وبصراحة بالرغم اني كان ردي عنيف جدا ، بس اكيد مكنتش اقصد اني اسئ لأي حد ، كل القضية اني حبيت اوضح اني الكلام لازم يبقي موزون ، بمعني اني العبارة اللي انا كتبتها انت شفت انها كانت أوفر اوي ، وانا متفق معاك في ده ، بس ده كان علشان اوصلك اني الكومنت اللي انت كتبته كان أوفر جدا بالنسبة ليا .
أما عن موضوع النهاردة فبصراحة انا مكنتش عاوز أرد عليه علشان نقفل القصة دي ، وعشان مفيش حد يفتكر اني بينا حاجة ، واحنا والله مفيش بينا أي مشكلة غير اختلاف في موقف معين وانتهي .
أنا مش عاوز أفتح الموضوع تاني للمناقشة ، وخلاص كل واحد أبدي وجهة نظر ، والموضوع انتهي ، فعلشان كدة مش هرد علي حاجة من اللي انت كتبته ، غير نقطتين .
الاولي :
اني أسئلتي بتحمل نفس الشكل أو نفس الاسءلة زي مثلا مين اكتر شخصية بتعجبك فى البلد
فبيتخيألي كل واحد حر في أسئلته ومش من حق حد يقوله ليه ، من حق اللي علي الكرسي بس اللي يقول فيتو .
ثانيا :
انت اعتبرت اني بسأل السؤال ده علشان مثلا أنا فاكر نفسي الواد البريمو ، ده لو مكنتش انا فهمت غلط .
معتقدش اني ده المقصود حالص ، بالعكس كل سؤال أنا بسأله أكيد هيفيدني في حاجة انا عاوز أوصلها ، بدليل اني قلت اني بحب سوم وان وكمان بعتبره أحسن واحد علي المنتدي .
فمش مقصود خالص اللي انت فهمته ده .
كمان أنا واثق إنك عارف اني مش كدة خالص .
وفي النهاية احنا أصدقاء مهما اختلفنا .
ومتأسف اذا كان ردي عنيف شوية .
terminator
برشومى متقدم
terminator

مُساهمةموضوع: رد: ردا على الاخ الكريم vetrinarian   ردا على الاخ الكريم vetrinarian Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 7:53 pm

انا بكرر احنا اصدقاء حوار فى نفس المنتدى
وشكرا ليك على تفاهمك

ردا على الاخ الكريم vetrinarian
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» القرآن الكريم كاملا بصوت الشيخ محمد عبد الكريم
» فضل بعض سور القران الكريم
» فضل سور القران الكريم
» مصر فى القران الكريم (الله عليكى يا ام الدنيا)
» مفاجة !!! القران الكريم مكتوب !!!!!!!