~*¤ô§ô¤*~ شباب برشوم ~*¤ô§ô¤*~
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم

~*¤ô§ô¤*~ شباب برشوم ~*¤ô§ô¤*~

شباب برشوم
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Zico Ali
المدير
المدير
avatar

المساهمات : 4364
السن : 30
الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
المزاج : الحمد لله 100فل
الموقع : شباب برشوم
تاريخ التسجيل : 01/01/2009
الهوايه : النفس تجذع ان تكون فقيره , والفقر خير من غنى يطغيها وغنى النفوس هو الكفاف فان أبت فجميع مافى الارض لا يكفيها .......

مُساهمةموضوع: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الإثنين سبتمبر 21, 2009 5:23 pm

ويارب كتر افراحنا
وتتوالى مفاجات شباب برشوم
بان نحتفل باول عريس معانا هنا ف المنتدى
ويارب عقبال كل الشباب
ويالا كلنا نهنئ ميجا ونقوله الف مليوووووووووووووون مبرووووووووك
وربنا يتمم عليك بخير
مبروووووووووووك يا اولاد اخواتى
وربنا يوفقكو

الف مبرووووووووك يت مبجا

mega
برشومى ع البر

































*
*
*

*
*
*

*
*
*

*
*
*

*



قلوبنا تعيش...
لأن الأمل وراء الجبل..
والشمس قادمة..
والليل سيرحل
وإن أمطرت السماء بغزارة
فإن السيول ستجف يوما ما
وإن عصفت الرياح شديدة
فستهدأ بعد لحظات

قلوبنا تعيش...
لأنها غدا ستموت..
وسترحل ..وتهاجر..
وسيبكيها من أحبّنا..
وتبكينا الليالي التي عشنا معها طويلا..
ولتبقى أسماؤنا في صفحات الأيام..
وتبقى حروفنا منقوشة في دفاتر الذكريات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود أحمد
مشرف
مشرف
avatar

المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 01/08/2009

مُساهمةموضوع: رد   الإثنين سبتمبر 21, 2009 10:28 pm

أجمل وأرق التهانى واصدق الأمنيات القلبيه
لأجمل وأرق عروسين
ونتجه إلى الله بالدعاء المأثور

( بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير )



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr ezzat
المراقب العام
المراقب العام
avatar

المساهمات : 4351
السن : 26
الجنس : ذكر
الابراج : الجدي
المزاج : متفائل
تاريخ التسجيل : 17/08/2009
الهوايه : يوووووووووووه كتير اوى

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الإثنين سبتمبر 21, 2009 11:30 pm

الف الف مبروك ولو انى مش متاكد مين ميجا ده بس اكيد عارفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/amrnasry
محمود أحمد
مشرف
مشرف
avatar

المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 01/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 11:53 am

ميجا يا راااااااااااااااااجل
إبن المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Zico Ali
المدير
المدير
avatar

المساهمات : 4364
السن : 30
الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
المزاج : الحمد لله 100فل
الموقع : شباب برشوم
تاريخ التسجيل : 01/01/2009
الهوايه : النفس تجذع ان تكون فقيره , والفقر خير من غنى يطغيها وغنى النفوس هو الكفاف فان أبت فجميع مافى الارض لا يكفيها .......

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 3:30 pm

ميجا يا راااااااااااااجل
ابن اختى

هههههههههههههههههه



قلوبنا تعيش...
لأن الأمل وراء الجبل..
والشمس قادمة..
والليل سيرحل
وإن أمطرت السماء بغزارة
فإن السيول ستجف يوما ما
وإن عصفت الرياح شديدة
فستهدأ بعد لحظات

قلوبنا تعيش...
لأنها غدا ستموت..
وسترحل ..وتهاجر..
وسيبكيها من أحبّنا..
وتبكينا الليالي التي عشنا معها طويلا..
ولتبقى أسماؤنا في صفحات الأيام..
وتبقى حروفنا منقوشة في دفاتر الذكريات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
m3taz
عضو مميز
عضو مميز
avatar

المساهمات : 137
تاريخ التسجيل : 28/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 5:33 pm

مبروووووووووووووك يا ميجا
وعقبالى بقى يارب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود أحمد
مشرف
مشرف
avatar

المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 01/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 9:58 pm

متتسرعش يا عم معتز
وإسأل الأول
إعمالآ بالمثل القائل

إللى إتجوز قبلى ولا قاليش ..... وإللى إتجوز بعدى ولا سألنيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
m3taz
عضو مميز
عضو مميز
avatar

المساهمات : 137
تاريخ التسجيل : 28/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الأربعاء سبتمبر 23, 2009 12:11 pm

ليه كده بس يا استاز احمد
دا استقرار ثم استقرار ثم جيب فاضى ومفهوش ولا قرش
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور الحياه
مشرف
مشرف
avatar

المساهمات : 405
السن : 29
الجنس : انثى
الابراج : الدلو
تاريخ التسجيل : 23/09/2009
الهوايه : faculty of law

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الأربعاء سبتمبر 23, 2009 9:31 pm

الف الف مبروك ربنا يارب يتمم ليكم على خير ان شاءالله ويوفقكم ياااااااااااارب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد البدوى
برشومى بروفيشونال
avatar

المساهمات : 228
السن : 24
الجنس : ذكر
العنوان : اسئل كله هيدلك
الابراج : الدلو
المزاج : زى الفل
الموقع : شباب برشوم
تاريخ التسجيل : 26/06/2010
الهوايه : كرة القدم

مُساهمةموضوع: رد: انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان   الأربعاء أكتوبر 13, 2010 12:38 pm

مبرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررروك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.islamway.com
 
انهرده فرح ميجا يا جدعااااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
~*¤ô§ô¤*~ شباب برشوم ~*¤ô§ô¤*~ :: المنتدى العام :: التعارف والإهدائات-
انتقل الى: