~*¤ô§ô¤*~ شباب برشوم ~*¤ô§ô¤*~
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم
اهلا بكم زوارنا الكرام تشرفنا بزيارتكم ونتمنى التفاعل منكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب برشوم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

موقفنا من الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed magdy
عضو
عضو
mohamed magdy

المساهمات : 7
السن : 32
العنوان : برشوم الكبري
الابراج : السرطان
المزاج : دنيا ما تستاهلش انك تعكره
الهوايه : اعلام انجليش

موقفنا من الحب Empty
مُساهمةموضوع: موقفنا من الحب   موقفنا من الحب Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 10:41 pm

اولا لما تقراوا الموضوع هتستغربوا انو ليه انا مش حطيت الموضوع ده في الحب وشكلاته مع ان فعلا الموضوع ده بيتكلم عن الحب بس انا اخترت اني اكتبه هنا لاني بجد محتاج انكوا تتفاعلوا معايا بقلبكوا اكتر من اي حاجه تانيه ماشي اوك ياللي افتح قلبك هاه فتحته لسه طيب مستنيك لما تفتحه هههههه .
- بدون مقدمات انا هاكتب بالفطره وذي ما ييجي علي لساني بعد قلبي اتفقنا عاوز اقولكم بجد ان العاطفه دي اغلي ما يمتلك الانسان ولازم علشان غلوها انك مش تفرط فيها ابدا مش معني كده اني بقولك ما تحبش او ان الحب حرام لا لا لا الحب حلم لازم نعيشه مش بقول كمان انه حلم معني كده اننا نجري ورا الشعارات ونحب شويه يعني نحلم لفتره صغيره ونصحي من حلمنا زي ما الجمله بتقول المفروض ان الجمله دي تتحول ل ان الحب حلم لازم نحققه بشكل جميل ونرجع تاني لغلو المشاعر بما ان المشاعر غاليه اذن انت وانتي لازم تكون او تكوني دقيقه جداا وانت بتسلم مشاعرك لاي حد حد فعلا هيخلص ليها مش هيتسلي بيها وخاصه اننا عايشين بجد زمن من حب التسليه الغير عادي الكل غرضه انه يحب وخلاص طب هدفك ايه من الحب مش عارف لالالالا لازم نحب بهدف واذا حسيت في اي يوم انك مش عارف انك بتحب ليه او مش عارف ايه اخره حبك لابد انك تفوووق وتصحي من نومك وتنسحب بجد يا جماعه لازم نختار بحرص شديد جدا جدا جدا لان من المفروض ان احنا بنحب يعني هنسلم مشاعرنا لحد يعني الغرض من ده انه هيبقي شريك حياتنا والحياه مش يوم ولا يومين ده عمر فاهم يعني ايه عمر يعني المفروض تختار وتختاري بدقه .
محمد يوسف البدوى
مشرف
مشرف
محمد يوسف البدوى

المساهمات : 2244
السن : 32
العنوان : اكيد فى برشوم
الابراج : السرطان
المزاج : مش تمام
الهوايه : طالب فى كلية السياحة والفنادق

موقفنا من الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقفنا من الحب   موقفنا من الحب Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 12:24 am

والله يا محمد الحب حلم جميل بنحلمه وبنعمل لتحقيقه وبالحب الحياة تمشى ولو الزوجين بالذات بيحبوا بعض الحياة هتمشى وتبقى جميلة لانهم بيضحوا من اجل بعض وانا اتمنى انى اتجوز واحده بحبها وتحبنى
someone
عضو مميز
عضو مميز
someone

المساهمات : 2329
العنوان : some where in barshomian united kingdom
المزاج : مع نفسي

موقفنا من الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقفنا من الحب   موقفنا من الحب Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 4:09 am

تمام كلامك يا محمد والحب لو كان للتسلية يبقى لعب عيال مش حب .

موقفنا من الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصه جننت كل من قرأها .زي موقفنا من كاس العالم
» ما هو الحب؟
» الحب كده
» ما هو الحب
» كتاب الحب